HOTEL NEW YORK
- Roan Sophia

- 4 apr 2019
- 1 minuten om te lezen
Bijgewerkt op: 6 apr 2019

Als ik in Rotterdam ben, is Hotel New York een van m’n all time favourites. ‘S avonds kun je in NY basement de lekkerste cocktails drinken en overdag kun je terecht in het grote cafe/restaurant. Je kunt er gezellig bijkletsen op de banken, lekker eten aan de tafels of werken aan de sfeervolle leestafel.

Vandaag gingen we ontbijten & gingen voor ‘the late breakfast’. Het wordt geserveerd op een schattig dienblad wat niet alleen super gezellig staat, maar ook kun je er steeds iets lekkers vanaf pakken. Het was namelijk gevuld met croissantjes, yoghurt, vitello tonato, verse jus & een heerlijke latte; eigenlijk een beetje van alles wat.

Ook probeerde ik vandaag, op aanraden van de ontzettend lieve barista, voor het eerst havermelk in m’n latte in plaats van sojamelk & ik ben fan! Niet alleen zitten er in havermelk geen conserveringsmiddelen, zoals in soja wel, maar ook is het veel duurzamer om te maken. Good for the world, good for you!

P.S. ik kan niet garanderen dat jouw tafelpartner je ook zo aan het lachen maakt, maar dat het eten heerlijk is; I can guarantee that!
XX LOVE RO



Opmerkingen