NIET PLAKKEN MAAR SMEREN!
- Roan Sophia

- 26 feb 2019
- 1 minuten om te lezen
Ik heb geen wimpers. Althans, bijna niet. Ze zijn kort en recht in plaats van wat ik graag had gewild: lang en gekruld. Talloze wimperkrullers heb ik geprobeerd, ja ook de verwarmde met de angst dat ik m’n oog zou verbranden, maar niks werkt. 1 minuut zit het leuk, daarna is ‘jammer’ zacht uitgedrukt. Ik weet niet of het m’n pindagenes zijn or just bad luck, maar ze zijn nergens te bekennen. & Guitly, ik heb weleens nepwimpers opgehad, maar dat vind ik eigenlijk niet mooi en een tikkeltje ordinair. Doe er een laag oranje plamuur bij op & ik kan doorgaan als inwoner van New Castle. Ik mijd deze nepbontjes dan ook met alle liefde. Maar nu zag ik, happy dance, dat de Hema in hun nieuwe beautylijn een wimperserum heeft om je wimpers langer en voller te maken. Ik heb zulks weleens eerder geprobeerd van andere merken en het haalde weinig uit, maarrrrr ik hoop dat deze werkt en dat ik binnenkort kan knipperen als bambi. I don’t keep my hopes too high, maar stiekem toch wel een beetje. Let’s give it a try.
I’ll let you know, with love Ro.



Opmerkingen